amigos en los yermos

24 de noviembre de 2010

¿Hay alguien ahí?



Arreglando el jardín
el fin de semana
encontré en la fuente
a doña Rana
me saludó sonriente
con su cara feliz
de buena gente.

Después marché
hacia el trastero
que siempre había
algo rodero.
Allí vi a doña Araña
tocaba un rock
con mucha maña.

Se había hecho una guitarra
cosiendo hilos en una caña.
Me dedicó una canción
que me llegó al corazón.

¿Y esa botella en el rincón?
no sé si es vidrio o es latón.
Leo las letras escritas
y dentro huele a ¡patatas fritas!
En las letras pone: Casa Eusebio
No me acordaba ¡si vive un genio!

10 comentarios:

Joana dijo...

Que contenta estarà la granoteta!!! li has fet una cançoneta molt boniqueta i a més amb molt de ritme i gràcia.

El dibuix m'ha recordat la cançoneta dels dies de la setmana en anglés del curs passat.

A veure si tenim sort i amb el geni de la botella, n'inventem moltes més. Estàs molt inspirada.

Jo hui no tinc molt bon dia per a traduir-la, si queda bé i no perd l'essència en valencia te la penjare al Cyberland. Tan de bo feren tots com tu!!!
Els mestres estariem salvats!!!

Joana dijo...

No dic jo, si el meu cap hui no funciona. M'he deixat dos accents, de dues paraules agudes, a veure si saps quines?

Joana dijo...

I un altre en un verb, és una paraula plana i comença per es-

Neus dijo...

Ja sabia jo que t´agradaria la granoteta, hehehe la idea ha sigut de ma mare.
Ja he repasat el text i he trobat:
valencià, penjaré, tú i estaríem, crec que ja ho tenim tot.

Sí que estic amb ganes d´escriure cosetes, cadascú s´entreté d´una manera Joana, si tots forem igual estarieu els mestres molt avorrits hehehe, b7s!!:D

Pedro dijo...

Ei! jo també vull dir que:

La granoteta
en la fonteta
esta fresqueta.
I molt queteta
caça una mosqueta.

Jo també conec a la granoteta de la foto :)

Joana dijo...

Neussss que tú sols s'accentua en castellà!!

Pedro, molt boniquets els teus versets, una gran abraçada als dos i bona nit!!!

estela dijo...

Molts bonics els poemes de les granotetes , avore si amí s'em ocurris algún

Neus dijo...

Vaja, segur que ara no m´oblide, gràcies Joana!

Neus dijo...

Pedrete!!! que xul·lo ja sabia jo què duies algo entre mans.

Mols besets!! i ara men vaig al cuarto a cridar-te per a sopar.
:D!!

Joana dijo...

Un haiku de model relacionat amb la teua cançoneta. Vinga a veure quants en fas!!!

Gardering the plants,
I saw a green frog walking.
She was singing.

Una aclariment, encara no hem donat el passat dels verb to be, així que simplement que sàpigues que el passat de is és was i que el passat de see és saw. Ara ja ho entens perfectament, que ets molt llesta!!!