amigos en los yermos

5 de marzo de 2010

AMISTAT



He llegit hui un escrit sobre l´amistat que ha fet la meua benvolguda amiga Joana Navarro. La veritat es que té moltíssima raó i tenim que saber diferenciar l´AMISTAT amb totes les seues lletres, d´una relació d´interés i de convenència.
El que està clar es que amb els amics de veritat, estiguen lluny o prop, pots compartir tota la teua vida que és realment el que importa a l´amistat. Amb dos altres coses molt importants que no poden faltar: confiança i respete.
Els amics estàn amb tú dia a dia, encara que semble que no estiguen, estàn. S´alegren amb tú i tú amb ells, i passa el mateix quan les coses no van tan bé. Estic molt contenta del amics que tinc, cada dia més.

7 comentarios:

Joana dijo...

Quina tranquilitat més gran m'has donat, pensava que ja no t'anava a trobar més per aquest indret tan meravellós que tu soleta cada dia mimes millor.

El post de l'amistat que has escrit és magnífic, crec que has entés molt bé el seu valor i saber que em consideres part de les teues amistats és una cosa que no té preu, m'afalaga molt i em deixa més que contena.

A la vida tot són sorpreses, grans alegries i decpcions. Hui ha estat un dia dur, molt dur en tots els aspectes, però estic molt contenta perquè el que importa, és que has entés que de totes les situacions de la vida, sempre acabem aprofitant els millors valors i tu hui m'ho has demostrat...

TOT I QUE TAMBÉ T'HE DE DIR QUE M'HAS DONAT UN GRAN ESGLAI.

Ara ja , tot passat, espere continuae eixos escrits que fas tan bonics, jo sé que els fas tu, molts d'ells els he vist a l'escola abans de que els penges i tots han estat dictats pel teu gran cor. No has de donar-li importancia al que algunes males llengües puguen dir. T'ha d'importar sols l'opinió de la gent que et vol i la meua ja la
saps.

Una gran abraçada i endavant, bonica!

Joana dijo...

Ah! se m'oblidava, esteu tots molt guapos!

Joana dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Juan Pedro dijo...

Joana, un comentario magnífico. Como en toda relación el paso del tiempo nos hace madurar y valorar los sentimientos. A tus 11 años, Neus,tienes las ideas muy claras y por suerte tienes muy buenos amigos. Un beso.

Joana dijo...

Gracias, Juan Pedro por tus palabras, pero mi comentario es sencillament un intento de expresar mis sentimientos hacia ese pequeño tesoro que tienes en casa, cuídala, se lo merece.

Anónimo dijo...

Una entrada muy buena Neus, valorar el tesoro que es la AMISTAD, la verdadera amistad no la relación por diversas situaciones, es una dicha de las que nos ofrece esta vida. Tu cuentas con buenos amigos y con unos padres estupendos que siempre están a tu lado apoyándote y guiándote por el difícil camino que es la vida. ¡¡Que suerte!!. Besos, Chelo.

Neus dijo...

Y suerte que también te tengo a ti. Un abrazo muy fuerte. Besitos.(:D)