amigos en los yermos

17 de abril de 2011

Fira del llibre


Ací està Joana, més guapa que un sol a la caseta de l'editorial. Jo em vaig fer amb els llibres "Poemes de butxaca" de Fina Girbés, "Versos diversos" de Mª Dolors Pellicer, la meua iaia em va regalar "Iaia, vine amb mi!" de Mercé Viana després d'anar a la presentació d'aquest llibre, que va ser molt divertida. Van sortejar una bici i tot. Luci també em va regalar "La verdad actual sobre los Amantes de Teruel" de Conrado Guardiola, que em va fer molta il·lusió.

Els jardins de Vivers estaven preciosos, la veritat, va ser una passejada genial amb la combinació perfecta de l'ambient, els arbres i els edificis de principis del segle passat i la bona companyia.
Ara, a gaudir de la lectura.

Pere també em va regalar un poema preciós, gràcies Pere.

"Per Sant Jordi no et regalaré roses ni
tan sols pomes de colors, et regalaré
versos que vénen d'un bosc de somni.
D'on s'acaba la terra d'arròs, d'un lloc
que fa olor de flor de taronger al final del camí de
Riola ... perquè els llegeixis de besllum, al final de
la tarda."

Pere

De Riola a la marjal
camí del Mareny
passegem camí avall.
Flaires d'arròs
i de flor de taronger,
somnis de boscos,
de llops i caputxetes,
de versos i poetes
fan camí cap a la mar,
escolen un Blauet cantar,
i reben la llum de l'alba
deixant-se acaronar.

Joana

11 comentarios:

Joana dijo...

Neus m'agraden totes!!!
M'alegre molt que t'ho passares tan bé. Va fer un dia esplèndid i amb molt de sol i els xiquets teníeu molt per a escollir!!!

Pere:

De Riola a la marjal
camí del Mareny
passegem camí avall.
Flaires d'arròs
i de flor de taronger,
somnis de boscos,
de llops i caputxetes,
de versos i poetes
fan camí cap a la mar,
escolen un Blauet cantar,
i reben la llum de l'alba
deixant-se acaronar.

Un dia haurem de fer l'excursió tots tres!!!
B7s als dos

Pere dijo...

Gràcies per publicar les meves paraules, i també a la Joana pels seus entranyables versos.
Per tenir valors de base cal tenir bons mestres ...

Bona nit Neus.

M. Roser dijo...

Gràcies Neus per posar la foto de la Joana, jo que no la conec trobo que és molt eixerida i té aspecte de fada bona i de millor persona...
Petons,
M. Roser

magu dijo...

NEUS
de què trata el libro?, bueno besos

Neus dijo...

Joana, va ser un dia genial! m'apunte a l'excursió!
B7s!! :D

Unknown dijo...

y espero que algun videito tambien, no?

Neus dijo...

M. Roser, clar, la Joana es guapa, per dins i per fòra!!
B7s!! :D

Neus dijo...

Pere, gràcies a tu per fer-me uns regalets tan bonics. També ets un bon mestre.
Bona tarda, Pere

Neus dijo...

Magú, es un libro de poemas en valenciano, como a tí te gustan.
Besitos.

Neus dijo...

Ignacio, no te preocupes, le recordaré a mi madre que coja la cámara para que no te pierdas nada, faltaría más. Gracias por la visita.
Besos :D

magu dijo...

NEUS
AH ¡ QUé lindo¡ ´qué belleza¡ intentaré entender algo del idioma
besos a todos desde buenos aires, argentina