amigos en los yermos

18 de septiembre de 2010

www.menanat.com

Este verano hemos montado en Jorcas una exposición de fotografía de la Naturaleza de José Mena Álvarez. Durante el verano, Jorcas reune a mucha gente que viene de otras provincias a veranear, tienen trabajos, aficiones, edades diferentes como pasa en todo el Mundo. Pero cuando se abrió en la sala del Ayuntamiento la exposición con pájaros, búhos mirándonos, murciélagos, ardillas, sapos, serpientes, etc. todas las opiniones fueron una sola, hubo amigos que entraban a verla cada día que estuvo expuesta, aquí os pongo fotografías de flores, pero os aconsejo que visitéis su web www.menanat.com.

Le preguntamos cómo tenía tanta paciencia para hacer unas fotos tan curiosas y naturales, me hizo pensar mucho cuando le oí decir que hizo la de los búhos esperándolos en una masía abandonada unas cuantas noches o acercándose a las serpientes. Lo ves moverse montaña arriba y abajo con los pastores, anda rápido pero no se le escapa nada. Está en todo, la luz, los animales, las nubes... hizo el viaje con Guillem y Alex para fotografiar un escurzón (víbora), que este año hemos visto muchísimas, no hubo suerte pero por lo menos pudimos jugar y comer juntos otra vez. Así que siguió preparando imágenes para su próximo libro con que nos va a sorprender.



fotografía de José Mena
Aire calent
eixuga el ponent
flors de paper.



fotografía de José Mena

Cambia la luz
capricho de Luna
duerme la flor.


8 comentarios:

Joana dijo...

Teniu molta sort!!! No a tots els llocs es poden veure exposicions tan boniques.

Has acompanyat molt bé les fotos amb els haikus, m'agraden molt. Hi ha una dita que diu que l'alumne supera el mestre i espere que açò també passe amb nosaltres, n'estaria molt orgullosa de que així fos, així que ànims i a fer-ne molts.

Ah i ara si, fin el divendres, he,he.

Neus dijo...

Com que fins el divendres? en quin mes tens el calendari? hehehe :-D 7mb7s!!

Carol dijo...

No me importa nada repetirme, me encantan tus haikus.

Anónimo dijo...

Neus, com va? moltíssimes gràcies per les paraules que em dediques en aquest article, deberes que estic molt emocionat, i perdona per no haver-te escrit abans, soc un cas, ta mare ja ho sap, jeje...
Espere poder compartir moltes hores amb vosaltres per les muntanyes.
Records a tots i besets de part de Guillem i Alex.
Continua pel camí que t'has marcat i no abandones mai.
Un abraç molt fort.
Jose Mena

Jose Mena dijo...

Neus, m'has de explicar que tinc que fer per a figurar com a seguidor teu en el blog, no hi ha manera de averiguar-ho, altres voltes ho he intentat i no se com.
Ja em dius.
Un beset
Jose Mena

Florenci Salesas dijo...

Aquest "duerme la flor" es molt bonic, una personificació molt delicada. Un haiku perfecte en tots els sentits. Felicitats!

Neus dijo...

Gràcies Carol! m´agrada el que em dius, gràcies!

Jose, prompte ens veurem i t´ho explicaré, gràcies per participar, estic contentíssima de que ho hages fet. És tot un luxe comptar amb tú. B7s!!

Florenci, em dona noves forces per seguir un comentari com aquest, moltíssimes gràcies!!

Adria dijo...

Yo tambdria voldria anar a una expocisio com eixa.Els jaikus estan molt bé,el que mes m'agradat
a sigut el de la marieta.