amigos en los yermos

31 de mayo de 2011

Una vesprada amb el nº 1



El dia de hui ha tingut una vesprada molt especial, la meua amiga Esther i jo hem entrevistat a Miguel Ángel Briz Oliver, ara conegut com Kairo.

Migue canta diferents estils musicals i prompte ens sorprendrà amb composicions pròpies que segur no ens deixaran indiferents. Ara el podeu trobar a youtube ací:

KAIRO

Ha arribat amb la seua gossa dàlmata “Luca” que ha jugat moltíssim amb la meua bòxer “Duna”. Migue portava un somriure que li omplia la cara i que no li ha faltat en tota l’entrevista. Jo, que encara no havia fet cap entrevista a ningú estava un poquet nerviosa i Esther pense que també.

Migue té una mirada molt intel·ligent, uns ulls blaus que parlen i riuen amb ell. A cada pregunta que li fèiem ens mirava, s’ho pensava i reia mentre tenia a Luca ben a prop.

Ací teniu l’entrevista, ara ja ha eixit al diari i no para de fer concerts. Recordeu esta entrevista quan siga més famós i els periodistes el busquen. A nosaltres ja no ens guanyen!!

ENTREVISTA PER A MIGUE

Neus: -Normalment quina música escoltes en ta casa?

Kairo:- Un poc de tot, algo de pop…menys reggaetón

Neus:- Has tingut molt d’èxit als concerts que has fet fins ara…Et trobes còmode a l’escenari? O millor fent els vídeos? Per que en tens uns quants...Quin et va costar més?

Kairo:- Al principi del concert estic nerviós però després gràcies a la calor del públic, m’acomode.

Esther:- Quina cançó de les que tens cantada per tu, t’agrada més?

Kairo:- Because of you

Neus:- Sabem que l’amistat és molt important per a tu per que comparteixes vídeos i moltes fotos amb amics i amigues... que t’agradaria, apart dels amics emportar-te a un viatge fent la volta al món?

Kairo:- Una guitarra, fonamental, i unes bossetes de té, que m’agraden molt

Neus:- Aquest estiu vas a participar a l’homenatge a Labordeta, ell cantava com tu, amb la seua veu i la guitarra. Les lletres de les cançons teues, com vas a fer-les? Sobre la terra, l’amor, l’amistat...

Kairo:- Un poc de tot, per ara una d’amor i una que està en procés que va sobre el maltracte de la dona

Neus:- Ens agrada molt con vistes, és important per a tu l’aspecte?

Kairo:- En certa manera sí, però sempre anant còmode

Esther:- Sempre tens un somriure als llavis, que es el que menys t’agrada?

Kairo:- La hipocresia

Esther:- Que t’agrada fer en el teu temps lliure?

Kairo:- Tocar la guitarra, cantar, llegir, composar i pensar

Esther:- Que faries si tinguessis molts diners?

Kairo:- Pagar una promoció musical

Esther:- Quin és el teu menjar favorit?

Kairo:- La paella de la meva iaia i el que menys m’agrada és la ceba

Esther:- Quins instruments t’agradaria tocar, apart de la guitarra? En toques algun més?

Kairo:- Toque el piano, la flauta, la guitarra i un poc d’harmònica i m’agradaria tocar el violí però les classes de solfeig m’avorreixen molt

Neus:- Com vas començar a cantar?

Kairo:- De ben xicotet més tard al cor i després al conservatori

Neus:- Sabem que t’agraden els gossos després de voret amb Luca i Duna... quins altres animals tindries a casa?

Kairo:- M’agrada molt la raça bulldog anglès, els gats, sobretot la raça bengalí i cartujo. El que no m'agraden son els rèptils (a mi tampoc, Migue)

Neus:- Tens un vídeo amb el teu pare... no has pensat de fer-ne un cantant amb la teua mare? També canta molt bé.

Kairo:- No, però si que ho faré algun dia

Per acabar, tenim que felicitar també a Kairo-Migue i donar-li les gràcies des d’ací per la seua paciència i la amabilitat que ha tingut. Ha sigut tota una experiència per a nosaltres! Moltes gràcies!

Esperant el pròxim concert el 25 de juny a Alberic anem gaudint dels teus vídeos, ací deixe "Because of you"

15 comentarios:

nunca dejes de pensar dijo...

te m'as adelantat pero esta molet bé m'alegre de que agueres posat la canço!!!

Neus dijo...

Esther, acabe de vindre del teu bloc a vore si ja la havies penjat!! acabe ara!! :D quina experiència, eh?

Kairo dijo...

Neus!! Moltísimes gracies per les teues paraules a la entrada del teu blog i per la bona estona que m´heu fet pasar aquesta vesprada!! Un abraç molt fort un besot!! :)

Joana dijo...

Ai va quina sorpresa, troba-rme ací a dues alumnes i un exalumne. Enhora bona a les entrevistadores i al cantant!!!
M'agradaria veure el vídeo de Migue cantant amb MA. Quin és??? Estic impacient.

B7s a tots tres. Vos enllace al teler!!!

Neus dijo...

Kairo, moltíssimes gràcies a tu per la teua paciència i la teua disposició, als teus pares per obrir-mos la porta de sa casa i fer-mos les fotos.
Una abraçada també per a tu!! b7s :D

Neus dijo...

Joana, ací et deixe l'enllaç on estàn els dos artistes, gràcies per enllaçar-me al teler.

http://www.youtube.com/user/Arkangel610#p/u/19/w71NVNHmYQU

B7s!! :D

M. Roser dijo...

No volia ficar-me a un lloc tan privat, però no me n'he pogut estar...felicitats a les futures periodistes i és que a mi m'encanta entrevistar gent...
Petons,
M. Roser

Neus dijo...

M. Roser!!! de privat res!!! jo volia que coneguereu a Migue, si no, no ho hauria penjat, estic encantada de que també t'haja agradat!! 7mil b7s! :D

Pere dijo...

L'entrevista ... deliciosa:)
Aquest noi en Miguel canta molt bé i té una veu especial, la noia que l'acompanya també ho fa bé.

Bona tarda Neus.

Neus dijo...

Bona tarda Pere, gràcies per pasar a donar-me una alegria, sé que tu ets un expert fent entrevistes!! B7s! :D

Anónimo dijo...

Neus y Esther, me encanta la entrevista. Siento no poder entrar más a menudo. La descripción de como es Migue creo que está bien conseguida, es encillo y muy noble. Gracias y muchos beos a las dos.

taio dijo...

si señor

Tia Encar dijo...

Eiiii! Ja he entrat!
M'encanta aquesta entrevista, està molt ben feta. No conec al Migue, però em va agradar molt veure'l cantar al vídeo. Molt bé, ets tota una periodista!
B7s.

Tia Encar dijo...

Eiiii! Ja he entrat!
M'encanta aquesta entrevista, està molt ben feta. No conec al Migue, però em va agradar molt veure'l cantar al vídeo. Molt bé, ets tota una periodista!
B7s.

Mª Nieves Barberá dijo...

Quins artistes esteu fets, se nota que teniu molt bons mestres. Besets